You are here

Προγράμματα ομορφίας

Ερυθρότητα, αίσθηση τραβήγματος, κνησμός: η επιδερμίδα σας εμφανίζει τα συνήθη συμπτώματα χωρίς να μπορείτε να την ανακουφίσετε ποτέ πραγματικά. Τελικά, συνειδητοποιείτε ότι η επιδερμίδα σας είναι ευαίσθητη, ίσως και πολύ ευαίσθητη. Διαβάστε όσα χρειάζεται να ξέρετε για να την φροντίσετε.

Τι λέει ο ειδικός

Μαρίτα Κοσμαδάκη

«Το ευαίσθητο δέρμα αντιδρά πιο έντονα από ότι άλλα είδη δέρματος σε εξωτερικούς παράγοντες όπως ο ήλιος, το κρύο, οι απότομες αλλαγές θερμοκρασίας, η ξηρότητα, ή αντιδρά όταν σε αυτό εφαρμόζονται μη εξειδικευμένα προϊόντα. Οι κακές καθημερινές συνήθειες, όπως η μη ισορροπημένη διατροφή, υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ, το έντονο στρες επηρεάζουν επίσης το ευαίσθητο δέρμα. Τα παραπάνω οδηγούν σε δυσανεξία, με πιθανή εμφάνιση ερυθρότητας, φαγούρας, αίσθησης σφιξίματος ή τραβήγματος. Γι' αυτό είναι σημαντικό να προστατεύετε και καταπραΰνετε το δέρμα σας ώστε να έχει μεγαλύτερη αντοχή σε ερεθιστικούς παράγοντες. Αυτό το επιτυγχάνετε με τη χρήση ειδικών προϊόντων που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για το ευαίσθητο δέρμα.»

Δρ. Μαρίτα Κοσμαδάκη
Μαρίτα
Δερματολόγος, Επ. Λέκτορας Boston University, USA
Δρ. Μαρίτα Κοσμαδάκη
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΣΕ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ

Το Προσωπικό σας Πρόγραμμα Φροντίδας Ομορφιάς

Ανακαλύψτε όλες μας τις συμβουλές ομορφιάς για να περιποιηθείτε την ευαίσθητη επιδερμίδα.

Οι προτάσεις μας για την περιποίηση της επιδερμίδας

Το πρωί

  1. Κάθε πρωί, καθαρίστε απαλά το πρόσωπό σας με ένα υποαλλεργικό προϊόν που δεν περιέχει σαπούνι ή άρωμα, όπως το gel καθαρισμού RoC® PRO-CLEANSE Πολύ Απαλός Καθαρισμός. Ειδικά σχεδιασμένο για τις πιο ευαίσθητες επιδερμίδες, η εξαιρετικά απαλή σύνθεσή του θα απομακρύνει όλους τους ρύπους που συσσωρεύονται κατά τη διάρκεια της νύχτας, χωρίς να ερεθίζει ή να ξηραίνει την επιδερμίδα.
  2. Στη συνέχεια, προετοιμάστε την επιδερμίδα σας να αντιμετωπίσει τις εξωτερικές επιθέσεις με την RoC® PRO-CALM Εντατική Καταπραϋντική Κρέμα κατά των Ερεθισμών. Εμπλουτισμένη με Feverfew, ένα εκχύλισμα χαμομηλιού γνωστό για τις καταπραϋντικές του ιδιότητες, η κρέμα αυτή αποτελεί πραγματική αντιερεθιστική και αντιοξειδωτική φροντίδα που προστατεύει την επιδερμίδα σας μέρα με τη μέρα.

    Τις πολύ ηλιόλουστες μέρες, χρησιμοποιήστε τη RoC® PRO-PROTECT Εντατική Καταπραϋντική Κρέμα Προστασίας: εκτός από το Feverfew, η κρέμα αυτή περιέχει και φίλτρα UV (SPF 50) που προστατεύουν την επιδερμίδα σας από την επιβλαβή δράση του ήλιου.

Το βράδυ

  1. Πριν τον ύπνο, βεβαιωθείτε ότι έχετε αφαιρέσει όλο το μακιγιάζ και απομακρύνει τους ρύπους από το πρόσωπό σας: η ευαίσθητη επιδερμίδα είναι ακόμα λιγότερο ανεκτική από οποιονδήποτε άλλο τύπο επιδερμίδας όσον αφορά το σμήγμα, το μακιγιάζ και τους ρύπους που συσσωρεύονται κατά τη διάρκεια της μέρας και εμποδίζουν να αναπνέει η επιδερμίδα κατά τη διάρκεια της νύχτας. Για το λόγο αυτό, προτιμήστε προϊόντα με άριστη ανεκτικότητα, χωρίς σαπούνι, οινόπνευμα και άρωμα, όπως το Διάλυμα Καθαρισμού και Ντεμακιγιάζ για Πρόσωπο και Μάτια (Micellair Water).
  2. Εφαρμόστε ξανά τη RoC® PRO-CALM Εντατική Καταπραϋντική Κρέμα κατά των Ερεθισμών, η οποία θα δράσει αποτελεσματικά καθ΄ όλη τη διάρκεια της νύχτας ώστε να εξασφαλίσει στην επιδερμίδα σας μέγιστη ανακούφιση όταν ξυπνήσετε.

Οι συμβουλές μας για τον τρόπο ζωής

styles de vie

  • Δώστε προτεραιότητα σε συγκεκριμένες τροφές

    Επιλέξτε τροφές που θα προκαλέσουν μείωση στα επίπεδα κορτιζόλης και αδρεναλίνης στον οργανισμό σας. Στην κατηγορία αυτή ανήκουν τα λιπαρά ψάρια (σολομός, σαρδέλα, σκουμπρί...), το κραμβέλαιο και τα έλαια ξηρών καρπών, πλούσια σε Ω λιπαρά και μαγνήσιο. Το μαγνήσιο είναι πολύ αποτελεσματικό κατά του άγχους, γι’ αυτό φροντίστε να καταναλώνετε φρούτα και λαχανικά με υψηλή περιεκτικότητα σε μαγνήσιο όπως το σπανάκι, το μπρόκολο και οι μπανάνες.

    Για όσους αγαπάτε τα γλυκά: η μαύρη σοκολάτα, γεμάτη αντιοξειδωτικά και μαγνήσιο, είναι ιδανική για την καταπολέμηση του άγχους. Αν νιώθετε λιγούρα, ένα κομματάκι σοκολάτα με μερικούς ξηρούς καρπούς είναι ό,τι πρέπει!

    Τέλος, για την καταπολέμηση του οξειδωτικού στρες, επιλέξτε λαχανικά και φρούτα πλούσια σε βιταμίνη C, όπως βατόμουρα, εσπεριδοειδή, ακτινίδια, πιπεριές και κουνουπίδι.

  • Πάρτε μια βαθιά ανάσα

    Όταν νιώθετε να σας καταβάλει το άγχος, περιορίστε το καθαρίζοντας τις σκέψεις σας και βρίσκοντας ξανά την επαφή με το σώμα σας. Για να το καταφέρετε, εξασκηθείτε στην κοιλιακή αναπνοή κρατώντας τα μάτια σας κλειστά: εισπνεύστε βαθιά από τη μύτη, γεμίστε αέρα το στομάχι και όχι το θώρακά σας, και μετά εκπνεύστε ήρεμα από το στόμα, 15 με 20 φορές συνεχόμενα.

  • Δαπανήστε ενέργεια

    Οι αθλητικές δραστηριότητες οδηγούν την απελευθέρωση ορμονών που προκαλούν ευεξία, όπως οι ενδορφίνες και η ντοπαμίνη. Ασκηθείτε για τουλάχιστον 30 λεπτά την ημέρα, 5 φορές την εβδομάδα, και θα παρατηρήσετε τα επίπεδα του άγχους σας να μειώνονται σημαντικά.