You are here

Περίληψη

Το άγχος επηρεάζει τον οργανισμό σε πολλά επίπεδα, ιδιαιτέρως το δέρμα. Μπορεί να προκαλέσει:

Συνολικά, αυτές οι αρνητικές συνέπειες μπορούν να προκαλέσουν ανεξίτηλα σημάδια στην επιδερμίδα μας, επιταχύνοντας τη διαδικασία γήρανσης.

Αλυσιδωτές Αντιδράσεις

Θέλουμε να τα πηγαίνουμε καλά στη δουλειά και στην προσωπική μας ζωή και προσπαθούμε να ικανοποιούμε όλο τον κόσμο. Οι απαιτήσεις της οικογένειας και των συναδέλφων μας συνεχώς αυξάνονται, αλλά δεν υπάρχει αρκετός χρόνος. Έτσι, αγχωνόμαστε.

Ο οργανισμός αντιδρά δίνοντας εντολή στο αίμα να συγκεντρωθεί στα ζωτικά όργανα. Το δέρμα δεν ανήκει σε αυτή την κατηγορία, συνεπώς, τρέφεται λιγότερο από τα αιμοσφαίρια, τα οποία υπό κανονικές συνθήκες είναι υπεύθυνα για τη μεταφορά των θρεπτικών συστατικών και του οξυγόνου που είναι απαραίτητα και την εύρυθμη λειτουργία και την ανάπλαση του δέρματος.

Σε κάθε περίπτωση, η παραγωγή ελεύθερων ριζών, των μορίων που επιτίθενται στα υγιή κύτταρα όταν υπερτερούν, αυξάνεται. Οι ελεύθερες ρίζες επιτίθενται στους ινοβλάστες με αποτέλεσμα την μείωση παραγωγής κολλαγόνου: το δέρμα χάνει τη σφριγηλότητά του.

Τέλος, η κορτιζόλη, η ορμόνη του άγχους, προκαλεί φλεγμονή στο δέρμα, η οποία εκδηλώνεται μέσω ερυθρότητας.

Αναπνεύστε...

Αν αισθάνεστε ότι κατακλύζεστε από στρες, όπως για παράδειγμα σε περίπτωση κρίσης άγχους, κάντε ένα διάλειμμα και πάρτε μερικές βαθιές αναπνοές: εισπνεύστε, γεμίστε τους πνεύμονές σας και μετά εκπνεύστε αργά, 5 φορές συνεχόμενα.  

Ηρεμήστε

Όλοι το ξέρουμε: όταν είμαστε αγχωμένοι, τείνουμε να σφίγγουμε τα χείλη μας, να συνοφρυωνόμαστε και να υιοθετούμε εκφράσεις στο πρόσωπό μας που αντανακλούν τη διάθεσή μας. Με αυτό τον τρόπο, αναγκάζουμε το δέρμα μας να διπλώνει επαναλαμβανόμενα, σχηματίζοντας τις ίδιες αυλακώσεις κάθε φορά.Με την πάροδο του χρόνου, η αυλάκωση μετατρέπεται σε ρυτίδα και μας προσδίδει ώριμη όψη. Πρέπει να προσπαθούμε να χαλαρώνουμε το πρόσωπό μας, κάνοντας μασάζ και γελώντας μπροστά στον καθρέφτη για να τονώνουμε όλους τους μύες του προσώπου. Πάνω απ’ όλα, προσπαθούμε να παραμένουμε ήρεμοι!

Χαλαρώστε

Υπάρχουν πολλές μέθοδοι χαλάρωσης από τις οποίες μπορείτε να επωφεληθείτε. Η πιο απλή είναι να τεντωθείτε, σφίγγοντας όλους του μύες του σώματός σας για μερικά δευτερόλεπτα και μετά να χαλαρώσετε. Δώστε στον εαυτό σας μερικά λεπτά να συνειδητοποιήσει την επαφή κάθε μέρους του σώματος σας με την επιφάνεια πάνω στην οποία βρίσκεται. Αυτή η άσκηση θα σας επιτρέψει να αποστασιοποιηθείτε από το ταραγμένο σας μυαλό ώστε να χαλαρώσετε μέσα στο σώμα σας.

Τρέξτε, χορέψτε, κινηθείτε!

Για να ηρεμήσετε, δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από λίγη καλή γυμναστική! Τριάντα λεπτά άσκησης ημερησίως, πέντε φορές την εβδομάδα, αρκούν για να μειώσετε το άγχος με εντυπωσιακά αποτελέσματα. Κάνοντας γυμναστική, δεν ενισχύετε μόνο την έκκριση ενδορφινών, που είναι οι ορμόνες της ευεξίας, αλλά τονώνετε και τη μικροκυκλοφορία του δέρματος, ενώ ταυτόχρονα αποβάλλετε και τις τοξίνες μέσω της εφίδρωσης.

Σκεφτείτε το μαγνήσιο

Το μαγνήσιο είναι ένα ιχνοστοιχείο που θεωρείται η καλύτερη φυσική ουσία κατά του άγχους. Παρ’ όλα αυτά, πάνω από μια στις τέσσερις γυναίκες εμφανίζει έλλειψη! Βεβαιωθείτε ότι δεν ανήκετε σε αυτή την κατηγορία και φροντίστε να καταναλώνετε πράσινα λαχανικά, προϊόντα ολικής αλέσεως και φυτικά έλαια (φουντουκέλαιο, αμυγδαλέλαιο, καρυδέλαιο) και όσπρια (λευκά φασόλια, φακές, μπιζέλια) καθώς αποτελούν τροφές πλούσιες σε μαγνήσιο.

Χαρίστε στον εαυτό σας απόλαυση!

Αν συνηθίζετε να τρώτε από άγχος, γιατί να μην απολαύσετε ένα κομμάτι μαύρης σοκολάτας; Αποτελεί εξαιρετική πηγή αντιοξειδωτικών, μορίων που καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες που προκαλούνται από το άγχος. Επιπλέον, η μαύρη σοκολάτα είναι πλούσια σε μαγνήσιο και ενισχύει την παραγωγή σεροτονίνης και ενδορφίνης, δύο ορμονών που τονώνουν την ευεξία. Θα ήταν κρίμα να τις στερήσετε από τον εαυτό σας!

 

Ανακαλύψτε επίσης...

Ξεκινηστε Την Προσωπικη Σασ Διαγνωση Αναγκων Ομορφιασ

Ξεκινηστε Την Προσωπικη Σασ Διαγνωση Αναγκων Ομορφιασ

Υιοθετήστε ένα νέο τρόπο ζωής

Υιοθετήστε ένα νέο τρόπο ζωής